Tiden går inte, Tiden kommer

aBara för att jag älskar den här bilden mer än allt., den beskriver verkligen hur jag känner mig!! ÄLSKAR den verkligen (A)

Jag sitter på junis nu iaf. Skolan var ganska dryg idag, men det är den varje torsdag. Men jag ska typ inte skriva så mke idag. Har ju inte all tid i världen (tror jag). Men okeys, ska väll kanske se bjökrlöven imorgon då, men jag ör inte säker, vi får se hur det blir med det. Funderar på att fara till denise ist. lovade ju att jag skolle vara med henne i helgen. Men hon har änd¨inte ringt mig, så vi får se. Men nu ska jag sluta. KRAAAM


Tiden går inte tiden kommer

Kommentarer
Postat av: Cariina

Skön blogg, mycket kul och intressant att läsa, den är genomsyrad av dig, härligt!!!
Kram

2007-09-16 @ 14:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback