Tiderna då allt var bra



Jag verkligt saknar tiderna då allt var bra, inga bekymmer, inget att oroa sig över! att bara kunna njuta av livet.

Idag hade vi orientering, det gick ju sämst kan jag säga. först gick vi åt fel håll och fick leta efter första kontrollen i typ 20 minuter. sedan tog det oss 2 och en halv timme att ta alla kontroller, nä där ljög jag  faktiktiskt, för när vi hade 13 och 14 kvar pallade vi inte springa runt i skogen längre så vi gav upp och prickade av oss och for hem. Skönt att komma hem kan jag ju säga. Idag har jag inte gjort så mycket annars. Vart med Tove och linn. gjorde min första, riktigt Normala design till hipponized men den blev ju försås aldeles förstor, mongo kan jag ju säga. MEn imorgon blir det skola, har elevråds möte, det känns nice kan jag ju säga. Imorgon, är det fredag för er som inte redan vet det menar jag, det betyder att det är 8 dagar kvar tills jag far till Göteborg, kan ju säga att jag taggar fett mycket. Nä, pallar ej skriva mycket mer nu, är less vill sova men jag ska nog ta mig nått at fika först. Kram AmandA!!!

jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback