Åsele <3

Jag är typ på bra humör, är typ över social känns det som. Men jag är ändå fett med trött och sliten.
For till Åsele igår, det var riktigt kul faktiskt, Hehe.
Igår kväll lekte vi typ mörker kurra göma "typ psyko film" Hade lätt kunnat skrika då.
Vi körde Burträsk bingo också satan så kul det var*asg* Vi sög på det men det är en annan femma.
Var nice, Vi från Ume bodde i Iogt huset ^_^. Men efter vi hade lekt så Gick jag, Emil, Amir och Malin till oss och ja vi skulle se Ringu 0 men det blev inte så mycket film tittande blev mer typ sitta och prata och ha kul. Sedan kom Tove också. Prata ännu mer. Emil dissade oss :O men Tove och Malin for hem vid ett.
Jag och amir är as pigga och kan inte sova, slutar med att vi ser på tv och släcker den. Jag ska skrämma upp han menj det slutar med att jag skrämmer upp mig själv också, Så vi her på TV:n igen. SEr på TV till typ fem. Då somnar iaf jag. Sedan blir man väckt 2 timmar senare av en viss Amir som "AMANDA AMANDA VAKNA :D" "Va är klockan mycker eller" "Nä den är bara 7" Det var typ 2 timmar kvar till frukost då.
Men Årsmötet var sepe tråkigt måste jag säga, gubben satt alltså och gick igenom enn ordlista på 3 sider, orden hade rätt långa förklaringar, han sa allt oordagrant och det tog typ 1½ timme. Jag kan ju säga att vi typ dog när vi satt där. Roligaste ever var ändå när vi sitter i sofforna 4 i ena och 4 i andra, sitter mitt emot varandra ch vi kör arga leken. *garvar*
Amir, tjejerna på Konsum, hon var staker?
Alltså det var så sjukt kul. Lärde känna några nya människor ändå ^_^
Jag är sjukt trött ändå, har haft sjukt roligt, obeskrivligt roligt ändå. Men efter 2 timmars sömn och så möte en hel dag blir man rätt så trött ändå. Men det är det värt.  Jag kommer nog vara rätt död i skolan imrn om vi säger så. Men det har helgen varit värd, så sjukt roligt jag har haft. Jag saknar det verkligen måste jag säga.  VI har typ skrattat hela helgen känns det som. Men det går inte att beskriva hur kul det har varit.
Jag saknar det redan<3<3
Nä nu ska jag inte skriva så mke längre Ha det bra kramen<3

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback