En sommar dag

Du gör mig lycklig, du får mig att orka, alltså om du bara viste hur mycket du betyder för mig, det går inte att beskriva det.
Om du viste hur mycket du egentligen har hjälpt mig fast du inte vet om det. Det är mycket du inte vet att du har gjort, mke som är svårt att besklriva. Jag skulle verkligen inte klara mig utan dig. Du betyder verkligen jätte mycker för mig

Idag blev jag värsta taggad på Summer camp det känns värsta kul alltså. IDA du och jag på Summer Camp, det kommer bli fett med nice måste jag säga. Jag längtar typ. Menändå.

Jag har jätte tråkigt, om ni inte märker det, det är bara skit på TVn och jag har inget att göra. så jag funderar på att gå och sova. Men jag är inte äns trött, ja jag får ta mig något att göra. Kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback