extremt tråkigt

Okey,måste säga att jag har extremt tråkigt som skriver ett 3e inlägg på 2 timmar, jag antar att det inte är normalt, men jag ahr upptäckt att det är ganska kul att blogga och så, det är så skönt att liksom bara få skriva av sig ibland, om ni förstår vad jag menar. Jag vet att jag kasnke inte är den mest aktiva bloggaren och så. Men jag tycker ändå att det är as kul.
Jag har ju till och med gjort en design (eller ja design och design) men ändå. Jag funderar på att göra en ny design bara för att jag tycker att det är sjukt kul att hålla på met photoshop också, men vi får se hur det blir med det.

Jag ska verkligen inte skriva något mer inlägg idag efyer det här, för det lär jag inte hinna heller.
Nej, men ärligt jag ska se på tv och äta popcorn, har en cola också. Nje jag ska inte dricka cola egentligen, jag ska sluta med det. Dricka troca ist. Men Sedan har man kanske kvar lite godis men jag vet inte.

Ibland tror jag att folk snackar bakom ryggen på mig,  och den känslan är väldigt stark. Men man ska inte alltid tro på känslan. Men det känns verkligen som att det är så nu, jag anatar att jag inte skka bry mig så mycket alltid. Eller rättare sagt jag vet att jag inte ska bry mig så mycket men ändå liksom. Ja ni fattar iaf vad jag menar, hopps jag...

Ja alltså nu ska jag verkligen sluta, jag lovar det. Det börjar nästan bli jobbigt, nej. Men jag ska titta på TV somsagt.
Kramen=)

Jag saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: Gabbe

jaaaduu, jag blir nog medlem här med.
måste skriva av mig i bland :)

2008-04-13 @ 00:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback