för mycket

Helt ärligt nu alltså, hur mognen är du. du gör mig less och besviken. Du är inte som du var förut, du ger mig dubbla budskap, ena sekunden är du så snäll och andra är du otrevlig och snäser åt mig. Jag vet inte vem du är längre. Helt ärligt, jag orkar snart inte med dig längre, du förstår verkligen inte vad du gör. Hur fan kan man göra så. JAg trodde inte att du var sån. Men jag har bara trott att du ska förändra dig, men bevisligen gör du ju inte det. Och jag tänker inte vara kompis med någon som är sån, hur ska man kunna lita på dig då. Jag bara undrar alltså'?

Jag for till teatern idag, men jag orkade inte vara kvar. Jag är typ sjuk känner mig febrig, ont i huvudet, och ont i halsen.
Jag vill verkligen inte bli sjuk, inte nu iaf. Men jag antar att jag inte kan bestämma nät jag ska vara sjuk och inte men. Det är bara så jobbigt att vara sjuk, jaja jag blir heldre sjuk nu än när jag ska till Tollare. Jag skulle typ dö om jag blev sjuk då.

Imorgon är det Onsdag för er som inte vet det tänkte jag. Det känns jätte jobbigt, slutar sent, inget att göra sedan tjejgruppen. Det är kul ja men jag är trött och less och jag orkar verkligen inte det. Men jag får pallra mig dit om jag inte är sjuk.
Nej ärligt jag är sjukt trött så här trött är jag bara när jag är sjuk, tror jag.

Nje, kanske man borde göra nått typ leka med ps eller någoy + kanske gå en blogg kurs. Jag suger på att blogga måste jag säga, den är sjukt jobbig att läsa, myvcket o sammanhängande och så.
Jag vill ha mina bilder, jag saknar dom ;_; *skrattar*
Men nu ska jag gå ha det bra kramen<3

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback