*gäsp*

Jag har nog aldrig vart så här trött en skoldag förut, och då är jag helt ärlig. Det känndes verkligen som om jag skulle somna vilken sekund som helst, det var typ *gäsp* jobbigt.
Men jag vet typ inte öns vad vi har gjort idag på skolan, det är typ läskigt. + jag är jätte hungrig men jag kan inte äta än för jag ska på Junis och lämna en nyckel och massa annat. Ska ta bussen som går om 6 minuter. Och det är nästan så att jag inte orkar gå till busshållplatsen för att jag är så trött.
Jag bilr nog inte där så länge, så trött som jag är och jag är hungrig också, men vi får väll se när jag åker hem iaf.
 Jag ska sova ikv, ska nog lägga mig tidigt så jag orkar hela dagen imorgon, skola sedan teater. Men det blir nog bra.
Men Jag ska inte klaga på att jag är trött nått mer nu för som jag skrev igår, det är den här tröttheten värd. Så roligt kan man ha ibland. saknar<3
Jag borde typ snart hämta mitt busskort och gå ut till bussen, måste nog bara samla lite kraft först.
*jag är så trött så jag typ knapt kan stava:O* Och just nu vill jag egentligen bara ha mina bilder :] Hehe. Men jag lär få dom någon gång iaf. Nej nu måste jag verkligen sluta. så jag inte missar bussen. Kramen<3

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback