Imorgon åker vi

Okey, nu var det några dagar sedan jag skrev sist, och då får jag ju lite ångest nästan, men nu är jag iaf här på en snabbis, börjar om 10 minuter, så jag får skriva fort, men det gör jag oftas, eller ja ibland iaf.

Igår blev det iaf en ny jacka, tillslut, <3 Den är fin. Men den ät ganska var så jag lär ju svettas i sommar kan jagju säga. Eller nä på sommarn har man ingen jacka. *lol* Men den funkar iaf.
Teater i förrgår, eller ja vi kunde inte träna så vi gick och köpt MCflurry ist<3 underbart. Sedan Gick vi och såg på Jam all stars. Absolut helt dålig, enligt mig. Men men, man kan ju inte tycka om allt. Men eftersom vi inte kunde träna i tisdags så bestämde vi att vi skulle ha en extra träning igår då. Dom flesta kom, eller ja dom som sa att dom kunde komma kom. Dom andra meddelade att dom inte kunde. Men det gick faktiskt riktigt bra igår, vi körde pjäsen en gång och sedan övade vi på dansen. Jag måste göra något åt det, för alltså jag vet inte när vi ska börja egentligen. Men jag får ladda hem den och öva ikväll, lol. Men vad gör man inte för teatern<3. Nej men det gick faktiskt bra ändå, känns som om det nästan är helt perfa nu. Lite promblem är det bara att folk står och tittar på varandra under dansen, ser nog helt mysko ut tror jag. Men det blir nog bra ska ni se.

Nu m¨ste jag fara, kramen. Vi hörs,.

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback