JAg hatar skolan

Jag är fortfarande helt inponerad av Traces igår. Helt ärligt är det så bra så att jag skulle kunna betala för att gå och se den en gång til..

Jag börjar om 25 minuter. så jag ska snart borsta mitt förbannade hår och ge mig iväg, tur att jag har nära till skolan.
Det blir nog att jag cyklar idag, det känns som det på vädret, men men.

Jag ska fara och titta på skor i eftermiddag, könns VÄLDIGT nice måste jag säga. Är less på att använda mammas skor, eller ja dom är väl mer mina än hennes om vi säger så men. Hon har ju typ aldrig använt dom.
Sedan är jag lite taggad på att köpa en ny jacka, för jag kan inte gå runt med vinterjacka nu alltså, Hallå det är typ vår ute. Och när jag far till Stockholm/Tollare nästa vecka lär det vara ganska varmt att gå runt med min vinterjacka. Med tanke på att jag tycker att den är för varm på vintern.
Jaja, ingen kan iaf påstå att den är oanvänd hehe. Men helt ärligt så älskar jag min jacka.

Jag var något trött igår, skulle skriva ngt på mobilen men medans jag skrev blundade jag sedan könde jag att jag typ höll på att somna så då la jag bort mobilen och hann inte mer än lägga huvudet på kudden så somnade jag. Det var riktigt skönt måste jag säga, jag brukar nämligen inte vara så trött.

Fy, nu känns det som om det är påväg att bli vår, det r skönt, men då kan ju all denna förbannade snön försvinna så att man får lite hopp på sommaren iaf. Jag är ju taggad på sommar nu, ska ju göra massa roligt, så därför *snö försvinn*. Jag tror inte att det funkar men man kan ju hoppas. Jag är nöjd bara vädret fortsätter vara såhär nu, jag menar halva April har gått, nu är det vårkänsla som gäller, inte vinter. Tror att det är fler än jag som är rätt så less på det hära nu. Men jaja, det blir nog sommar snart ;P

Blä, jag har SO om 15 minuter känns inte spec kul kan jag ju säga, men altlså jag hatar verkligen SO, särskilt nu när vi ska jobba om ngt land i europa, helt ärligt jag har Tyskland, jag har knapt börjat och vi har redovisningar nästa vecka- Känns ju väldigt kul, eller inte men. HATA SO. Nej förrästen Hata skolan. Det lät bättre.

Nu ska jag göra mig i ordning och ta biken till skolan. SLuter tidigt idag, så det känns VÄLDIGT NICE. Sedan blir det någon teater ikväll. Och nästa vecka blir det JAM ALL STAR :D

BTW, IDA TAGGA TÄLTNING :P haha

Jag saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: NsfScout

du är itne ensam om att hata skolan, även om du kanske bara hatar so, men jag hatrar värkligen allt!
:(¨
Är så jäval jobbigt, men hoppas att det görr bra med redovisningen om Tyskland,
och du, kom ihår att du är underbar!

2008-04-16 @ 18:55:17
Postat av: NsfScout

Du är inte ensam om att hata skolan, om du nu inte bara hatar so., men asså jag hatar typ allt, å det är jävlig jobbigt.
JAg vet liksom ur du känner det!"
Hoppas att din typsklandredovisning går bra med nästa vecka, ohc du, kom ihåg att du är underbar amanda!

2008-04-16 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback