Kent-dom andra

Hej igen. Nu har jag både hunnit äta och vart på junis. Var inte där så länge. Kom hem strax efter 6 så jag käkade då.
Men nu är det så här att jag vill inte klaga, eller gnälla och jag vill inte att folk ska tycka synd om mig eller tycka att jag är dryg. Men jag vet att jag klagar rätt mycket på hur jag mår och så, jag vet att vissa tycker att det är jobbigt, så jag ska sluta klaga så mycket på det. Jag ska försöka se det posetiva ist. som att det snöar ute men vaddå det e snart sommar, nej skämt o sido. Det är drygt att det snöade idag men :P Nje men alltså ni förstår iaf vad jag menar.
Men Som sag det är rätt skönt att skriva av sig på bloggen om sina problem. så det lär jag nog fortsätta med iaf.
 
Jag satt och funderade idag, en bra stund, och jag kom fram till att jag ibland tänker för mycket. Det jag menar är jag tänker för mycket på saker jag egentligen borde förtränga eller som jag bara borde sluta tänka på. JAg borde sluta tänka på en massa saker men det är typ inte spec lätt ändå. Jag får nog öva mer på det där tror jag.

Jag är otroligt less på skolan nu och det har alltså gått en vecka efter lovet. och för varje dag som går får jag mer och mer ångest för konfan, jag har  allts¨inte gått ett enda tema steg än och jag ska gå 10 jag har typ 8 veckor på mig, jag kommer typ dö, + 4 gudstjänster till. Och i skolan känns allt sepe jobbigt och jag vill bara lägga ner allt. Men om 9 veckor e det skolavslutning, jag får så lov att stå ut. Jag längtar så sjukt mycket nu måste jag säga.

PÅtal om sommarlov, Jag längtar till summer camp 08, jag känner att det komer bli sjukt roligt, jaja, ni tror säkert att jag är konstig nu som längtar till ngt som är den 27e juli, men sån är jag^_^.. Det kommer nog bli kul.  Förrästen jag vill BADA!!!! TAGGA sommar :]

Nej nej, nu blev detta inlägg väldigt random ser jag. Men jag är trött och är lite smått flum i mig själv. I min egna lilla värld känns det som. Men så är det ibland. Jaja, nu måste jag iaf sluta ska fika sedan sova, så jag orkar med skolan och teatern imorgon, Kramen,<3<3

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback