Ni får ursäkta

Att min blogg ser ut som den gör med kommentarerna. MEn jag lyckas verkligen inte, har bytt färg på allt igen, men det funkar verkligen inte, blir störd. Det får vara så tills någon har hjälpt mig, men alla vet ju ändå att man ser dom om man markerar dom men jaja, nu får det vara sådär.

Jag slutade för 45 minuter sedan, känns som om det var längre men ändå. JA är nöjd och glad. Och väldigt lycklig, för att det är så underbart väder ute, jag är överlycklig, hoppas vädret fortsätter såhär nu bara, så det blir sommar någon gång.
Jag funderade på att fara ner på stan, men jag okrar inte för jag är hungrig, min kycklig som jag gjorde(som skulle vara klar, den låg i frysen, och var färdig) när jag tinade den i mickron är köttet jätte slimigt, och n'r jag delar på den, är den typ trådig och rosa på vissa ställen, så jag kastade den.
Men ingen större skada skedd, ska ju äta tacogratäng till middag så, men jag får nog vara hungrig ett tag.

Jag funderar på att göra en ny blogg design, men jag vet inte om jag orkar det nu heller. Har en massa andra saker som jag egentligen borde göra. Te x bilden som skulle vara klar förra fredagen, men eftersom jag var sjuk kunde jag ej göra den. Jag måste göra den idag, bör sätta igång med det ganska snart.

Nä nu ska jag fixa bilder på photoshop, och göra klart bilden. Kanske blir ngt inlägg lite senare, får se kanske blir en bild då också. beror på hur nöjd jag blir. Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback