Nya skor, igen

Så underbart, eller nä egentligen inte det heller men. Alltså jo, okey, vädret håller på att klarna upp så det blir fint, det är guld värt. Jag far till Stockholm om 4 dagar, det är ännu mer värt. Men det är måndag idag, och det skulle vi kunna skita i enligt mig iaf. Måndagar är bara dryga och jobbiga om jag får säga det själv alltså.

Igår var jag ju somsagt och tittade på en ny jacka, jo jag hittade faktiskt en, men jag vet inte om jag vill ha den, den var snygg, men jag vet inte om den passar på mig som. Men jag kanske ska fara och köpa den idag ist, men bara kanske. Men ist för en ny jacka, blev det ett par nya skor(ja ett till par). Jag är riktigt nöjd med dom faktiskt. Men det brukar jag ju vara när jag har köpt nya skor så.
s
Det blev ett par skor till=) dom är snygga<3

Vad gjorde jag mer igår, jo jag och Johanna var ute och gick med hennes hund. Det var faktiskt rätt skönt att bara ute och gå, inte var det spec kallt heller, riktigt skönt=).
Nej, nu ska jag inte skriva mer, jag ska försöka ta mig ngt att äta innan jag ska till skolan. Bye. Kramen.

JAg saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback