Roa mig, jag har tråkigt!

Nu är jag i Djäkneboda, och jag snörvlar sönder och min nacke dödar mig om ni vill veta. Vi ska typ snart grilla, så det är nice ändå. Men jag vet inte vad vi ska grilla, men det blir säker gott så. Ska se på film ikväll har jag bestämt mig för. Har med mig några disney filmer. Barnslig som man är men man blir aldrig för stor för disney filmer, vist är det så? tog typ med mig pinocio. och några andra filmer men=)

Jag orkar typ inte skriva mer nú... Jag vet inte vad jag ska skriva heller. För jag har garanterat jätte tråkigt och jätte ont i nacken. + att jag saknar min mobil. *lol på mig* Någon som har lust att vara social med mig på msn kanske?
Alla är jätte osociala. eller ja, alla har något att göra, det är bara jag som inte orkar göra något tråkig som jag är.
Inte har jag något photoshop här heller så inte kan jag redigera bilder heller. Jag kanske ska låna Lars kamera och fota lite men jag har jäka ont i nacken. *gaassh* NÄ nu ska jag sluta, kramen <3

eh
En bild från Tollare ifjol. I miss it<3 Saknar Gottarna och Gunsta<3


Nu ska jag göra något vettigt, eller iaf försöka göra något vettigt. Kramen<3

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback