Sjuk och har tråkigt

Ibland förstår jag inte. Ibland är allting bara så invecklat.
Hur kunde du lämna mig bara sådär. Hur kunde du svika mig utan anledning. Du är inte längre dig själv, inte som du var förut. Jag vet inte vem du är längre, jag försöker att hitta dig, men jag lyckas inte med det. Vem är du? Det känns som om du inte är samma person som jag kände för 3 år sedan. Du har förändrats, men jag vet inte vem du är längre. Ena gången är du så snälll och schyst, och sedan klagar du bara på mig och snäser åt mig. Jag vet inte längre om jag orkar det. Jag försöker finna dig men jag hittar dig inte.

Är sjuk idag också, men det känns som om det håller på att bli lite bättre iaf, det är en början (A).
Jag ska till Djäkneboda om ett tag,  och med tanke på att det är fint väder blir det nog att grilla (nice).
Majbrasan ikväll får jag se hur det blir med, är jätte sliten. Och förkylningen gör ju inte saken bättre heller. Men jag vill verkligen gå så. Ja men jag får se om jag orkar med det iaf.

Fick schemat för helgen dag. VI spelar upp våran pjäs först på lördag (med andra ord först av alla). Och det känns riktigt nice, för då får man det bortgjort fort, så slipper man vara nervös hela helgen om ni förstår vad jag menar. Men det kommer bli riktigt nice ändå. Hoppas mitt halsont och min snuva har gått över tillsdess. För med halsont kommer jag ju typ inte kunna sjunga. Men det får lösa sig på något sätt säger jag. och jag ärtjurig för er som inte vet det menar jag. DÅ menar jag riktigt tjurig alltså.

Jag är värsta sms *nörden* Jag skickade 100 sms från igår kväll till imorse, alltså då sov jag lika länge som jag brukar också, det är ändå rätt så bra jobbat tycker jag. HAr skickat 400 sms sedan i fredags. Hehe. jag kommer typ få *smstumme*. Eller inte men okey då. Nej, men ärligt, jag kommer ha jätte tråkigt fram tills fredag eftermiddag så ni får faktiskt ta och vara lite social med mig tycker jag.  Nu måste jag sluta, ska packa innan jag ska fara till Djäkneboda. HA dt bäst kramen<3

jaag
Ta mig tillbaka till Sällsjö<3 Jag saknar det otroligt mycket<3<3

Jag finns på mobilen om ni inte redan har fattat det. Och ja jag har gratis sms för er tröga människor som tror att jag skulle smsa så mycket om jag inte hade gratis sms. Det skulle vara ganska idiotiskt om jag får säga det själv. Så smsa så att jag inte typ dör av tråkighet i veckan. ;P kramen

image47
Tollare<3 Var på teaterfestival i helgen, nästa helg teaterfestival här<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback