sjuk

Jag är sjuk och det är jätte drygt, orkar inte vara sjuk nått mer.
Iaf, så har jag jätte tråkigt, jag funderar på att se någon film, men jag kan typ alla filmer vi har utantill, så jag får se hur det blir med det.
Var sjuk igår också, drygaste dagen ever. Men man måste ju göra något man kan ju inte bara låta timmarna rinna förbi. Och sitta och dega vid datorn hela dagen är inte ett dugg kul. Seriöst, alla är i skolan så då finns det ingen att prata med heller.
Nje, orka vara sjuk säger jag bara. Jag borde verkligen göra något. Funderar på att göra en nu blogg design, men jag vet inte om jag orkar, kanske gör det sen om jag orkar.
Ska göra lunch sen men jag vet inte vad jag ska äta, vet inte vad det finns att äta heller men jag hoppas att det finns nått gott. hehe. Eller så blir det väl samma som igår, men det var typ äckligt, aja man tager vad man haver.

Nje, nu ska jag göra något vettigt, typ leka med ps, kanske inte är vettigt men okey då. kanske äta lite lunch?
Aja, hare bäst kramen.

jag saknar dig<3


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej du :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en go dag!

Postat av: Elin

fy jag har också varit sjuk, hoppas att du kryar på dig...

2008-04-10 @ 11:03:24
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback