Snälla kan någon hjälpa mig?

Jag får ärligt lagg på min blogg nu, och jag är helt serriös, för när jag alltså skrivit klart blogg inlägget och så. Och folk kommenterar syns det ju inte vad dom skrivit på bloggen och hur mke amn än ändrar färgerna så GÅR DET INTE.
Jag får serriöst psykbryt på det känns det som. Någon vänlig själ som vill berätta hur jag ska göra :]
Jag blr ju typ ledsen. Det är ganska jobbigt.

Nje, som ni ser är jag inte i skolan just nu, utan hemma, ska äta lunch snart, sedan drar jag till skolan igen. Men jag blir så förbannad på min blogg så jag skulle kunna sitta kvar bara för att fixa det, även om jag inte skulle lyckas men ändå.
Jag är ledsen idag, för min Farfar fylde år i tisdags också ska vi dit idag, men tror ni att jag kan följa med, nä för att vi har jävla möte på junis när vi ska dit. Det är alltid så. Och mötet är typ viktigt tror jag.
Så nu har jag ångest och funderar på att skita i mötet, får se hur det blir md det där.

Jag köpte nya skor igår, är nöjd, riktigt nöjd. Jag tycker att dom är as snygga. Men det tar ju ett tag innan man vänjer sig vid dem men ändå. Dom är vita, kanske lite opraktiskt men det får duga ändå, nej nu ska jag käka sedan pallra mig till skolan och ha lektion i 45 minuter sedan slutar jag =)

skor
Nya skor! Tycker dom är ganska snygga (ps Dom har vita skosnören)

Jag saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: Evelila

skitsnygga skor ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback