söndag morgon

God morgon allihopa, så var det Söndag igen, och det känns verkligen skit jobbigt måste jag säga.
Men det finns inget man kan göra åt det, jag får väl vara nöjd då.
*gäsp* Idag blir en lång dag känner jag redan nu. Ska på fotbollen lite senare UIK-Hammarby.
Det blir typ kul ändå, sedan ska jag typ hem. Vill typ SOVA hela kvällen, men det kändes väldigt drygt.

Nä alltså kanske man borde ta sig något att käka iaf, men jag vet inte om jag orkar gå till köket, lol.
Jag vill ha Turkiskyoughurt(eller hur det nu stavas). Men jag orkar inte gå till köket och hämta det. jag måste nog bara sammla lite kraft först så blir det här bara bra.

Jag började tänka efter, ja alltså jag bruker göra det men jag satt och tänkte tillbaka på kongressen i sommras, och gud så underbart det var alltså, helt underbara minnen, allt var så bra. Åh man får ju skratta, så sjukt roligt vi hade alltså. Jag saknar det verkligen måste jag säga.

Nje, nu ska jag göra fika, hare bra. Kramen

jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback