Ssele + design

Jag är typ jätte trött och less och vill egentligen gå och sova igen.

Har gjort en design åt min blogg, om du inte redan har sett det men. Den blev inte snygg, men jag ska göra en ny och lägga ner lite mer tid på den, orkade inte engagera mig så über mycket med den här men den är snyggare än hur det sågut förut så.

Jag ska till Åsele på DÅM idag, är inte spec taggad vill egentligen vara hemma... Men det blir säkert roligt *eller?*
Kameran ska iaf med, har laddat batterierna till den inatt, dt e väll inte über mke ström i dom men det får väll räcka tills imrn iaf, jag får försöka spara på strömen till den. Har typ packat allt men nä jag har nog lite kvar iaf ^_^ *ska nog packa klart snart*
ska dra nu bye

saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback