Strålande sol<3

Så nu sitter man här hos pappa, och har absolut inget att göra, men det är som vanligt. Det är strålande sol ute, men jag okrar inte gå ut för jag vet inte vad jag ska göra ute men.
Jag orkar snart inte sitta vid datorn nått mer, det börjar bli tråkigt. Inte har jag något Photoshop här heller, och det är nästan deprmerande, men bara nästan.
Har vart på kalas idag. Och efter det har jag verkligen inte gjort något. Bara suttit vid datorn.
Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så att jag får mig någon mat, för jag börjar bli hungrig nu men.

Ikäll blir det bara att ta det lugnt, inget annat, är sjukt trött dessutom. Men det är som vanligt.
Var med Fanny igår, spelade fotboll. Och jag hjälpte typ henne med hennes blogg typ så. Annars gjorde jag inte spec mke igår kväll, jo jag skulle se på någon random film, men somnade medans jag såg den, lol på mig men.

Jag är sjukt taggad på sommarn nu måste jag säga. Strålande sol och allt, snön är påväg bort. Det är helt enkelt underbart. Fast just n öär jag nog mest taggad på Stockholm nästa helg. Hoppas vi får lika bra väder som vi brukar ha. Underbart alltså. 6 dagar<3

Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer,inte just nu iallafal.
-btw, jag hatar min pappas tangentbord, det är typ pygme, och är man van vid ett vanligt får man lagg på det för att allt är mke mindre, så det känns som om där Ä är på ett vanligt är ö. Om ni fattar vad jag menar, det är iaf as jobbigt.
Kramen<3

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback