Teater och massa annat.

Så har ännu en skoldag gått och jag är jätte trött, som vanligt. Jag orkade verkligen inte åka till stan idag inte än iaf, ska käka något. Och jag har 2 resor kvar på mitt busskort jag köpte det alltså förra måndagen, jag kanske borde köpa ett månadskort ist, jag skulle lett tjäna mer på det än att köpa 10 resor som tar slut på 1½ vecka. men men, om man ska köpa ett sånt måste man ha pengar också och det har jag inte. LOL på mig. Men jag får väll spara och tigga lite av mamma kanske, men jag skulle nog inte få det ändå :P hehe.

Jag var riktigt trött igår måste jag säga, jag somnade typ 10 sedan väcker mamma mig när hon far vid halv 8. Jag somnarom och vaknar 0840 och det tar mig alltså 10 minuter att fatta att jag började 0840. Så jag ökade lite. Var typ på skolan 20 över, sedan slutade den lektionen 20 i. hade hål till 1205 så då gick jag hem igen. Det kändes nästan ovärt att gå på den lektionen för att sedan gå hem 20 min senare. Men jag hann ju iaf göra lite.

Teater ikv då. Jag säger 1 sak bara. Jag kan knappt låten jag ska sjunga, det är 2½ vecka kvar tills teaterfestivalen, och jag BÖR öva BLEPA mycket nu på den. Men jag är SÅ dålig på att ta mig för att göra saker. Jag måste bli bättre på det, *hm*. Men förutom det så känns teatern riktigt nice just nu. Eller alltså jag kan ju det mesta av det jag ska sjunga, men när jag väl ska sjunga det så glömmer jag bort det. Det kan ju alltså inte vara normalt, eller? Men jag får öva och öva tills jag kan allt utantill, och jag ska kunna det när jag ska sjunga det i teatern också. *vist är jag smart (A), eller inte men.*

Jag har en massa saker jag måste göra men som jag inte orkar göra, det är lol. Men jag blir bara så less på allt nu. Det känns som om tiden går as sakta, och att inget händer. Men samtidigt så flyger den bara iväg. Dessutom så får jag ångest för att jag är så förbannat fattig, och ännu mer ångest för att jag lånat så mycket pengar av massa människor, bara så ni vet det, när jag far till stockholm kommer jag inte ha några pengar med mig, eller jo kanske typ 70 kr, men det får räcka. Och efter då ska jag spara alla mina pengar så att jag har några pengar i sommar när jag ska på summer camp 08. vilket betyder om jag sparar alla mina pengar fram tills dess så kommer jag ha 720 kr med mig till summer camp + att jag säkert får lite pengar av någon annan då också. *ler* så nu måste jag faktiiskt ta tag i det och spara pengar.

NEJ, TEMA steg kan döda sig själv jag suger på att gå på temasteg, jag måste verkligen ta tag i det, jag måste verkligen det. jag får ångest jag dör för att jag ej gått på 1 enda än. Någon som vill gå på nått temasteg med mig kanske? Nehe. ;_;

Nej förlåt att detta blev ett så långt inlägg men jag kände mig verkligen på blogg humör idag som ni kanske märkte. och nu ska jag ta mig nått att äta, kasta kläder i tvätten och hinna med bussen på 20 min bäst jag ökar *jag är så dålig* Kramen

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback