Teater, och något mer.

Har haft teater hela dagen idag, fast vi spelade typ inte så mycket teater men ändå. Jag och Linda sprang runt hela stan och letade kartonger, men det var ingen som hade några, det var typ tråkigt men det gick typ bra ändå hoppas jag. Det tog ärligt en timme, sedan skulle det beställas föda till köpet på det. och snacka om kulturloppisen + teaterfestivalen. Sedan ringa och beställa föda. Då var klockan 1500 halv 4 skulle vi hämta dom, alltså 4 familje pizzor. Så jag och Johanna gick till renmarkskiosken och köpte 14 drickor, sedan gick vi till pizzeria avenyn och hämtade dom. Men vi var typ tvungen att ringa på förstärkning för att vi ej kunde bär själva. ahha Linda kommer kutandes, skrattar. Nej men pizzan var typ god och så.




teatern gick typ bra,jag var typ bara med en halv gång men ändå. Vi övade typ dansen, känns faktiskt som om den sitter nu måste jag säga. Men det käns nice är ju som bara 13 dagar kvar nu innan vi åker, jag taggar.
Men det avr typ ärligt det vi gjorde, vi han inte med så mycket, jo dom flesta satt och målade kulisser, jag tror faktiskt det gick rätt bra för dom, men jag vet inte.

Följde med Ida hem för att fixa med bildspelet, köng. Jag är SJUKT nöjd med det faktiskt. Jag blir typ tårögd när jagg tittar på det, rätt fint faktiskt. JAg är nöjd för en gång skull. Påtal om det så måste jag köpa ett USBminne funkar inte att ha ett minneskort som man går runt med, för alltså det finns inte minneskort hållare på alla datorer, det är fakriskt rätt så störande ibland men, därför ska man ha ett usbminne ^^ Men vi fixade det iaf
*glad*

sommar
En bild på mig från i sommras, glad, är typ nöjd med den!

Nu har jag somsag fått bilderna från Sällsjö (kärlek) det kanske kommer in någon bild imrn kväll eller så på måndag, beror på hur jag mår, kännermig fortfarande sjuk ;_; och det lär inte bli bättre efter att jag avrt och tittat på fotbollen imrn, men det får bli som det blir ni ser väll.
Men nu ska jag inte skriva mer kramen <3

jag saknar dig<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback