Tollare om någon timme<3

Yes, då bär det av då, åker mot Stockholm/Nacka/Tollare om Ca 2 timmar. Det kommer bli sjukt roligt känns det som. Och jag har varit riktigt taggad hela veckan. Men jag har inte riktigt fattat att vi åker idag, det känns så overkligt, allting har som gått så fort. Det känndes som om vi nyss började med pjäsen. Även om det typ var jätte länge sedan men. Om ni förstår vad jag menar. Och den här veckan har verkligen bara flygit iväg, det var alltså nyss måndag, känns det som. Och jag har tyckt att det känns jätte overkligt att vi ska fara idag. Men nu får jag ju ta och skärpa mig.

Vi spelar ju som sagt idol, och jag ska öva på min låt på bussen, ska skriva ut texten till den alldeles strax, så kan jag både lyssna och läsa. Det kan jag behöva, det känns som om den sitter, men jag vill ju vara 100% säker på att jag kan den så att jag inte tappar bort mig totalt när jag ska uppträda i helgen, det vore rätt pinsamt.

Helgen kommer bli underbar, massa trevligt folk, och massa roligt att göra. Det kommer bli underbart. Ärligt teaterfestival på Tollare är det bästa som finns, det är inderbart vackert där måste jag säga. :) Men nu måste jag slute, ska packa dt sista och göra mig i ordning innan jag ska pallra mig ner på Junis. HA en underbar helg, kanske blir något inlägg i helgen. men bara kanske.

ÄR i Stockholm 25/4-27/4 Finns på mobilen. KRAM

Tolls
Drar till Tollare om 2 timmar. Ha en underbar helg<3

Jag saknar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback