Traces

Seriöst, det var verkligen sjukt imponerande måste jag säga. JAg satt typ där och gapade. Underbart bra var det.
Fattar inte hur man kan vara så sjukt bra alltså, och dom får med humor i det hela också.
Vissa saker som dom hade med är typ sånt som man ser på film, inte i verkligheten, känns det som iaf, läskigt bra var det. Men det känndes nästan som om den var för kort, jag till Ida när det var slut " Va ofta det redan är slut :O"
Typ volter och massa annat. Helt sjukt. Alltså det går inte att beskriva det måste jag säga, skulle gärna göra det, men det går inte att beskriva, det måste upplevas. och det är helt sant.
Jag kan ju avslöja att jag inte hade såp höga förväntningar av det.

Jag är less på att behöva komma i kläm jämnt, jag är less på att ingen fattar. Och på att du försöker ta ifrån mig mina bästa kompisar. Vet du hur ont det gör. Det skär verkligen ska du veta. TACK TACK så himmla mycket.
Du har föränfrats, inget är som förut längre. Jag pallar inte med det lämgte, du kan inte vara 2 personer, det funkar inte. Jag klarar det inte bara. ;_; Fan, jag förstår mig inte på dig längre.

Jag vill be om förlåtelse för allt som jag har gjort, som jag inte borde ha gjort.
Jag vill be om förlåtelse till dig för att jag alltid klagar, för att jag aldrig är nöjd. För du betyder så mycket och jag vill att du ska veta det, men jag kan inte visa det. Förlåt för att jag inte visar det, förlåt för att jag alltid bara klagar.
DEt finns så mycket jag vill säga.

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback