Underbart<3

Jag sitter på Bibblan med Jonna nu, vi har vart på stan. Har typ vart nice :)
Jonna köpte as snygga skor, så vi har nya skor power, också taggar vi Tollare nästa helg, längtar<3
Så just nu tar vi det bara lugnt på bibblan som sagt. Käkade glass<3 Mcflurry, underbart gott alltså. Har värsta sommar känslan nu måste jag säga, bra väder varmt och precis så som man vill ah det alltså, underbart.
Satt på Apberget ett tag, höhö.
Underbart<3
Min dag har varit perfekt dessutom, kan det bli bättre. Jag är bara så glad, allting blir abra bra idag. Först Tyskan den sög men ändå. Sedan hade jag matte, upttäckte att jag var ganska långt fram i bioken, typ inte långt kvar i den nu. Blev man glad också, sedan på bilden får man typ mke beröm för min bild som jag egentligen inte lade ner så mycket tid på. Fick man VG på  den också, blev överlycklig.
Jag ska till pappa ikväll det blir typ as bra :D
SKa på kalas imrn, kung.
Men nu ska jag sluta, ha det bäst kramen<3

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback