Underbart<3<3<3

Nu är jag hemma, kom hem 23:40 igår kväll, efter en rellativt dryg, men ändå as roligt bussresa. Men det hår gått as bra i helgen, lite tjafs och så, men det är sånt som händer ibland. men det löste sig som tur var.

Helt underbar resa måste jag säga, har lärt känna massa nya människor från, Gotland och Uppsala. Underbara människor det där. Vi har haft sjukt roligt hela helgen måste jag säga, bara massa skratt och så. JAg saknar dom redan måste jag säga.
När vi skulle spela upp våran pjäs i lördags, ärligt jag tror aldrig jag vart så nervös inför en teaterföreställning som jag var då. Jag fick jobbigt att andas, började skaka osv. Det var typ läskigt, sedan gick det skit dåligt för mig kändes det som. MEn jag vet inte;P. Men allting har vart så sjukt bra. Roliga människor, mycket skratt osv. Ändå hemskt när alla for hem igår, jag började typ nästan gråta. Lite tragiskt men sant.
Hoppas ni får komma i helgen ;D HOPPAS.

Men nu måste jag dra, jag skriver mer sen och lägger in bilder om jag hittar några. SEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback