Du lyser upp min väg

Så hade skolan börjat nu också ja. Första dagen var väl som alltid relativt slapp. Vi fick våra scheman, penna sudd, linjal och så.
Och påtal om det så skolan verkar ha lagt pengar på pennor iår, vi dick stift pennor, men då fick korta linjaler också. Men man ska inte klaga.
Sedan tittade vi på när dom från seychellerna hade framträdande. Och om jag får säga det själv var det faktiskt ganska långdraget, dom dansade typ samma dans hela tiden men ändå. Och sedan fick vi skåpen.
Jag fick överksåp vilket jag ör helt jävla överlycklig över. Jag hade underskåp ifjol. Och jag verkligen hatar att ha underskåp. Så jag är nöjd.
Imorgon börjar jag klockan 8, då har vi SO. Känns som om den SO lektionen kommer bli som dom tidigare lektionerna i början på terminen. Massa prat om vad alla har gjort under sommaren, särskilt Lennart själv. Hehe. Men man vet aldrig. I övrigt så är dagen som den lär vara fram till juni nästa år.
Oj vad långsökt det där kändes. Slutar halv 4, lär vara rätt trött då men vem bryr sig, det är man väl alltid efter skolan i think.
 Jag känner att 9an kommer bli jobbig på ett sätt, men ändå inte faktiskt. Jag har bestämt mig för att jag ska fixa det här nu så. Jag är nöjd ändå.





Du lyser upp min väg så jag vet vart jag ska gå<3

Nu ska jag se på fallen angel puss<3<3

Löven skellefteå imrn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback