fin<3

BIljarden igår, som väntat inte sådära jätte lysande, men jag "vann" alla 3 gånger. Men det kan bero på att Ida sköt i den svarta bollen alla tre gånger. Annars så hade jag förlorat. För jag spelade verklgien sämst igår. Men lvning ger färdighet. Får bli att spela mer när jag har fått min lön. Om jag får den någon gång villsäga. Verkar inte som det just nu iaf.

Skolan idag, var otroligt seg. Ovaligt seg med andra ord alltså, hade 3 långa dryga lektioner. eller hur det nu var men men. Och lunchen var ju inte den. Jag verkligen hatar fisk mer än allt annat, eller nä. Egentligen inte, men då det kommer till skolans fisk så är det värre, för går man in i matsalen så stinker man fisk nör man går ut därifrän, dät är rätt jobbigt faktiskt.
aja, skit samma. orkar inte skriva mer nu, ska gå och leta nå kläder som jag lan ha imrn :]


Du är underbart fin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback