home sweet home or?

Nu är jag äntligen hemme från kick-off lägret som jag har varit på i Jörn. Det har varit ett välfigt blandat läger det har funnits med de flesta känslorna, allt har varit så blandat och så. Men det har ändå varit ett relatvit bra läger.
 Det har absolut inte varit det bästa lägret jag varit på. Dåligt planerat och aktiviteter har skjutits upp. Och en massa andra saker som också krånglat med det. Men jag tycker ändå att VI har försökt göra det bästa möjliga av det. Och jag vet inte om ni tycker vi lyckades bra eller inte men.
Det har varit ett läger med mycket skratt och några diskusioner. Med kyla på nätterna så man frusit när man sovit och värme på dagarna. Det har varit ett läger med lagomt långa promenader och roliga samtal. Mycket chips och annat sånt.
Nya vänner och lärt känna andra mycket bättre.
Jag är nöjd med dom är dagarna, kanske ändå inte vart så lätt alla stunder när vi var där. Jag hade det rätt jobbigt. Men jag har ändå försökt göra det bästa av det som möjligt. Sedan om jag lyckats är en annan sak. 
 Men jag tycker ändå att det har varit ätt bra läger även fast det varit som det varit. Och jag har tyckt att det varit piss jobbigt och egentligen orkade jag inte åka på dt här lägret, men jag har en person att tacka att lägret blev så bra som det blev tillslut ändå.
 Även om personen själv inte vet att den gjort något speciellt så, så har den det. Och det betyder väldigt mycket för mig!

Vad har vi gjort då? I fredags körde vi hurrys-kurry Och sedan skulle det vara dísco. Men det blev inte så mycket av det.
Jag Ida och Amir tog oss en sväng med larsan till Jörn och handlade Lunch efteersom vi inte var så värst förtjusta i lunchen. Och satt sedan på bryggen.
I Lördags, hm vad gjorde vi satt och solade och sedan gjorde vi nog inte mycket mer lördagen var en relativt slapp dag, lite för mycker fritid däremot kankse.
Jag och ida och Amir tog oss en rodd tur över till där vi bodde. Och jag och ida var inte bäst på att ro inte på dit vägen iaf det tog oss rätt lång tid. Men på hemvägen gick det betydligt mycket snabbare. Eller hur Amir!
Och innan jag och inte fixade oss iland påvägen dit alltså, kramp i armarna om vi säger så. Och vi var inte så duktiga på att ro rakt heller. Men vi fixade det ändå tillslut, kors i taket.
 Sedan gjorde vi inte mycket mer, jo vi sjöng karaoke det var mycket roligt det.  Och sedan satte vi oss nere vi brasan där dom grillade. Jag, Sara och Ida. Vi var rätt trötta. Så jag luta mig mot Sara och Ida mot mig. Och jag kan ju säga att jag faktiskt höll på att somna där ett tag. Men sånt händer det också.
Sedan åkte vi tillbaka och åt kakor (AA) och drack kaffe. Innan jag och amir gick och lyftade ner Amirs säng för att vi skulle få lite värme ifrån varandra. Och allt det innan min och Lindas diskusion startade som slutade med att vi kom övveräns om att sexförbrytare och sånna är onormala!
Söndagen var mest bara packa städa och sitta och prata och sjunga. Kramas gjorde vi ju också men (AA).
Sedan hemma<3

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback