Jag är ingen rubrik människa!

Jag är riktigt förbannad just nu på min mycket irriterande store bror som jag har. Han går in på mitt rum och tar saker. Men jag får knappt sätte min fot innanför hans dörr. Och när jag säger till han då skriker han bara åt mig att gå ut!
Syskon är irriterande, det är bara ett faktum!

Nu ska jag byta kläder sedan ska jag dra ner på stan med Ida och Denise ett tag, vet inte hur länge det blir men. Det blir säkerligen mycket nice. =)
Ikväll får jag väll se vad det blir!

Var ju och såg block44 igår kväll. Jo dom var faktiskt bra. Men det hade ju kunnat vara mer folk där men ändå.
Lite konstigt. FOlk klagar på att det aldrig händer något i Umeå, och när det väl gör det, då är det ändå ingen som far dit.
Det är rätt komiskt egentligen xD



Men nu ska jag skynda mig. Puss´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback