Kort kjol!

Jag är vaken, konstigt nog tycker jag. Jag ska möta en kompis på skolan klockan 7 så det är bäst att jag är vaken i think.
Igår kväll gick jag och la mig halv 10, men jag somnade absolut inte då, utan jag började läsa på boken vi läser i skolan, Kort kjol. Och den är så fruktasnvärt bra, så jag kunde inte lägga bort den, sedan när jag hade sisådär 1 ½ sida kvar somnade jag för jag tappade boken i golvet, men vaknade igen och tänkte nä, jag har 1½ sida kvar nu, då kan jag verkligen inte somna.
 Den boken är serriöst bland dom bästa som jag har läst, och jag läser rätt mycket för den delen faktiskt.
Så om det är någon bok ni bill läsa, så tycker jag faktiskt att ni ska läsa den, för den är grymt bra.
 Egentligen läser vi den på svenskan, i hela klassen, men inte högläsning. Och vi skulle läst till sida 28 på fredag, mendå får jag väll gå och låna en ny bok ist.


Den är grymt bra!


Men nu måste jag göra mig i ordning. kraaam<3 puss´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback