Mamma mia!

Idag blev det att åka till stan och vara med Jonna ett tag, och jag träffade hur mycket  folk som helst som jag kände. Men det var nice=) Annars har jag varit på möte på skolan idag. Jo det gick faktsikt bra ändå. Fick kolla på mitt schema. Och jo det suger, sånna tillfällen är jag väldigt klad att jag får anpassat schema. Men jag hoppas att det blir bra iaf=)

Ikväll blir det bio med Ida, vi ska se Mamma Mia, det blir säkert riktigt nice. Så jag ska cykla ner till stan om ett tag.
Och självklar började det regna precis när jag hade tänkt fara. Tidigare idag när jag skulle cykla så när jag var vi charlies började det regna, är inte det rätt typiskt?


Mamma Mia





Tack tack tack. Du är helt underbar! Tack för att du finns. Och för att du tycker om mig för den jag verkligen är.
Tack för allt! Du betyder verkligen jätte mycket för mig, och det vill jag att du ska veta<3


Nu ska jag byta om och dra ner mot stan i detta vackra väder, eller hur det nu var.
Skriver kanske mer senare ikv. Kramen.

Sankar dig *****<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback