Skola

Nu är det 35 minuter kvar tills skolan börjar, och på något sätt är jag inte alls taggad, hm konstig va. Eller hur det nu var...
Jag har gjort mig i ordning så jag är klar att fara nu. Men men.

Jag är deprimerad för mitt rum är stökigt och jag måste städa, men tror ni att jag har ork till det eller, nej. absolut inte.
Det får bli i helgen då vi ändå flyttar hem igen.

Imorse gick jag upp 0717 och hade tänkt ta bussen hit. och jag var ute 20 över. Men tror ni att bussen gick då, nej den går 0740. Så jag tar 9an ist, funkar väll det med. Var bara tvungen att gå en liten promenad från TC och hem till mig.
och det var därför jag sa en liten promenad alltså.
För alla vet att det inte är spec långt. Men den kändes betydligt mycket längre än vad den brukar göra alltså, men det kan bero på att jag var extremt trött också.

Vet inte vad jag ska skriva mer. ÄR trött fortfarande så jag kan inte tänka.
Efter skolan ska jag typ ner på stan och titta på skor med Ida, får se om jag hittar några snygga. FInns ju alltid snygga skor så.



Lekte lite med photoshop lite snabt. Redigerade den så lite så e inte ens värt att säga vad jag gjorde med den. Men skit samma.

Nu ska jag dra, puss´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback