so hard some times

god kväll och allt sånt dära.
Jag är trött fast jag druckit 4 powerking och jag blev inte ett dugg pigg av dom. Men aja jag blir inte pigg av kaffe heller så.
Dagen har varit slapp. Har avrit på stan hela dagen nästan.. Och varit med massa fina människor.
Sedan på kvällen drog jag in till stan för att lyssna på musik. Men det slutade med att vi typ inte alls var där utan typ satt och pratade ist^^
Och sedan var man hemma vid halv 12, och då satte man sig och såg på en film, som jag förövrigt inte ens vet vad den heter, men den var förjävlgit bra ändå.
Så har min dag sett ut. Och jag är egentligen för trött för att blogga, borde egentligen gå och sova, vilket jag också ska göra efter jag bloggat klart..






Jag har just insett hur mycket jag tycker om dig. Och jag tycker vekligen om dig väldigt väldigt mycket. Men det är inte så enkelt som jag hoppades på att det skulle vara. allt är verkligen kompicerat. Som det oftast är, och det är väl oftast så.
Men jag tycker verkligen om dig. Och det vet du. Du är underbar, du är fin<3<3

Love can be so fucking hard;/

Nej sängen hägrar. Det är redan söndag, vilket betyder att det är skola imrn. Och dessutom, GRATZ JOHANNA OCH CARRO!

Puss´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback