Staaan

Nu har jag vart på stan med Ida och Denise. Jag hittade massa snygga kläder, speciellt massa snygga tröjor. Men jag hittade verkligen inte ett enda par skor som jag tyckte var snygga. Och jag behlver verkligen nya skor, för på den högra skon håller verkligen hela sulan på att lossna. den sitte bara fast i hälen och framme vid tårna. Det ser verkligen jätte dumt ut.
Men jag får kolla någon annan stans om jag hittar nå snygga skor. Någon stans i denna håla bör det väl finnas iaf ett par snygga skor kan man ju tycka=)

Snart, dvs när jag skrivit klart på bloggen ska jag sätta mig på hojjen och cykla till Frasses ersboda och möta Ida. DÅ ska vi käka och sedan ska vi dra hem till henne och se på film. Som vi gör rätt ofta, hm.
Vi ser verkligen film ofta ida(?). Bio när jag fått min lön dårå? Jo det blir bra säger vi hehe.




Ge mig sommar igen<3<3<3

Nu ska jag dra. Puss´n<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback