SummerCamp

Hey, sitter just nu på Summer Camps internet café och ska snart gå ner till våran by och hjälpa till.
Veckan har varit uiunderbar. Och jag hjar älskat hela veckan. Vi har haft bra väder, det har varit varmt. Åskade en dag. Och har regnat idag. Men annars har vi haft strålande sol och jätte varmt. Har bränt mig axlarna. Men inget farligt så.
Fått bort min bonnbärnna och har träffat massa fina människor som är helt underbara, harn  varit vakken länge och har haft det jätte kul.
Men iofs så har jag dragit på mig en förkylning men inget farligt. Får vila när jag kommer hem.

Imorgon blir det hemfärd, har inte en aning om när. Det bertor på väder och vind, nej men typ. Har inte en aning om vilken tid jag ska åka hem, beror på när morsan kommer hit.
Idag har vi inte gjort spec mke, eller vi har packat och städat i våran by, diskatr och sånt.
Annars har veckan varit helt underbar.
Jag har verkligen bara tagit det lugnt. Igår gick jag unf:aren detgick typ bra.
Men annars har jagh verkligen inte gjort något i vbeckan slappat, solat badat och blivit förkyld.
Men jag orkar inte berätta allt just nu. berättar mer när jag kommer hem kraaam. saknar er<3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback