Torsdag är en dag det med

Godmorgon världen. Hoppas att ni är mer vakna än vad jag är vid denna tidpunkt. För jag känner mig mer som om jag sover än att jag är vaken. Men jag vet inte varför. För igår somnade jag för första gången på väldigt länge, en vettig tid. Och det kändes faktiskt otroligt skönt måste jag säga. Somnade straks efter 10 och vaknade halv 7. SÅ det funkar.
 Nu ska jag snart dra vidare till skolan och möta Carro, innan jag börjar klockan 0800, med SO för den delen faktiskt.
Dagen kommer nog vara rätt dryg, och jag känner mig inte riktigt frisk heller. Hoppas för gudsskull inte att jag blir sjuk igen. Hatar att vara sjuk. Får kurera mig någon dag när jag har tid med det.=)


Fina barn där<3

Och så är det. Nu borde jag borsta håret och göra mig i ordning innan jag ska sätta mig på cykeln, som jag för den delen borde fixa bakbromsen på. Men det är ett annat projekt det. Det får bli någon annan dag när jag har mer ork, och det är lite bättre väder, DVS huupehåll, som den absolut inte är just nu hm...
Känns jävligt ansträngande det hära. Men nej, skolan hägrar nu, ni ser väl om jag överlever en dag till.



Byes<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback