Underbart<3

SÅ jävla underbart. Löven-Modo 5-3 Så sjukt jävla skönt faktiskt.

Idag har det varit jobb på ladan som har ägrat sedan 1130. Rätt jobbigt. inte kul,  inte alls kul. HAr bara fruktansvärt ont i fötterna nu. Snart blir det en sväng ner till staden och se när block 44 spelar klockan 2115 det är faktiskt.
 Arbetet på ladan började efter att jag slutade Tysken och höll på till cirka kvart över 8, och jag har verkligen stått hela tiden. utom sista perioden, då blev jag less och satte mig för att se på matchen. DOm  spelade relativt bra. Men ändå inte precis som modo. DOm tappade pucken och gjorde dåliga passningar hela tiden. Men Björklöven vann tillslut iaf. Var faktiskt rätt så skönt.
Träffade massa folk som jag kände där också. Och en väldigt fin person<3
 
Imorgon blir det stan med Ida och denise, och sen vet jag inte, typ kanske film eller så ska jag bara ta det lugnt.
Också måsta jag ju packa upp förstås också. Men det hinner jag med iaf.
 
Jag är rätt trött så det blir nog inte att vara på stan så länge men ändå. En liten stund iaf.

Gtg puss´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback