Halva dagen bortsoven?

Gårdagen var bra. Tog min cykel och cyklade upp till Ersboda och käkade på Frasses med Ida. Men om man säger som så så är det inte alltid så lätt att höra vad hon som ropar ut nummrena i kassan säger för nummer. Så jag var tvungen att stå där för att höra vad hon sa.
Sedan stannade vi på Obs och handlade. Handlade lite godis och typ partysoda(AA), nog för att den smakar nästan likadant som troca men ändå.
Sedan drog vi hem till Ida och såg på film. Och ska jag vara ärlig nu, så jag minns inte vad den första filmen hette, tror jag frågade Ida 3 gånger under tiden vi såg på film vad den hette. Men sedan såg vi iaf she´s the man. Sjukt bra film. Och nej, jag har inte sett den tidigare. Har sett he´s the girl men.
Sedan tog jag iaf cykeln och cyklade vidare mot haga, eftersom min mor var där och hälsade på mina tremeningars mamma. Eller dom har sådan där middag inspirerad från olika länder. Och påvägen dit blev jag så less på att bussen körde så sakta så jag cyklade om bussen. Och ni skulle verkligen ha sett minen på busschaufören. Det var rätt roligt iaf.
 Jag var hema kring 12 och somnade rätt fort när jag hade lagt mig.

Och idag vaknade jag klockan 12 och insåg att halva dagen redan hade gått, suck. Så större delen av min dag har gått åt till att egentligen inte göra något. Har mest bara suttit framför denna dumburk och inte gjort något, som vanligt ungefär.
Så är det dom flesta söndagar för den delen också.
Sedan for jag på din sko och skulle kolla på nya skor. Och jo dom hade faktiskt massa snygga skor, men dom jag ville ha fanns bara i antigen en storlek för liten eller en storlek förstor. Så det var lite depp.
Men jag har hittat ett pat snygga converse på Stadium för 399:- Så jag tror det får bli dom. Men eftersom dom är på rea så vet jag inte om dom finns. Jag ska ner på stan och titta det imrn. Hoppas iaf att dom finns =).
Snart, eller om ett tag ska jag iaf dra ner på Junis och möta Ida, sedan ska vi spela biljard. HOn kommer vara mket bättre än mig. Och det vet jag redan, för jag suger på biljard.
 
Imorgon var det tänkt att jag skulle på cirkusen. Tills jag insåg att föreställningen var 1300 och jag går i skolan då, suck.
Men det var tydligen en föreställning som komunen köpt upp och därför var den så tidigt på dagen. MEn jag har vart på cirkus så många gånger förut så. Så det går ingen nöd mig mig inte.
 
Denna vecka lär bli rätt slapp, har inget inplanerat utöver skolan förstås. Så det lär bara bli att ta det lugnt, vilket också kan vara rätt skönt ibland (AA).
Men nu ska jag göra mi ordninnan jag ska dra ner på stan :)

byeS/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback