Rosor och palmblad

God kväll där ute, hur är det med alla?
Själv känner jag mig rikigt trött och sliten. Det ska bli skönt att få ta sovmorgon imorgon faktiskt. Innan jag måste ta mig ner på stan för att hämta min jävla cykel som jag inte orkade ta med mig. Eller rättare sagt så orkade jag inte cykla hem efter bion idag, och det kändes inte så taggat att cykla hem själv från stan till Marieberg en fredag kväll klockan 2245. Så det fick bli bussen ist. Och nu har jag den förbannade cykeln nere på bakfickan i stan iaf. Men jag hämtar den imrn tror jag.

Idag har jag inte gjort så jätte mycket faktiskt. Skola = tre lektioner, med andra ord sjukt slappt alltså.
Sedan tyskan, vilket var sista lektionen, gjorde jag min lärare tårögd. Men inte av en dålig anledning utan av en bra anledning faktiskt. Också förklarade jag att jag tycker att hon behandlar mig och en kompis orättvist, så jag sa som det avr. Och hon tyckte att det var bra=)

Sedan drog jag hem och degade framför datorn, och blev förbannad på mig själv. För jag satt med en bild som jag gjorde påphotoshop i typ en och en halv timme, och jag orkade inte fortsätta mer. Så då skulle jag spara den i photoshopformat, men då sparar jag den i Jpeg format ist. Och snacka om att jag blev sur på mig själv då alltså, jag bah "morr". Men shit happens.

Drog ner på stan och käkade på trekronor med Jonna och Elvira<3 Och vi satt där typ 45minuter, och åt =) Kebabpizza. Eller ja jag åt det inte alla 3. Och sedan drgo vi vidare och köpte godis. Innan vi skulle dra oss vidare till junis på Aris kalas.
Det funkade väll. Eller nu lät det som om jag tyckte att det var jätte tråkigt, och det tyckte jag absolut inte, -det var mer det att jag var rätt sliten och helst ville sova. Men tiden rullade på innan jag och Ida skulle gå på bio. Och vi sitter och snackar och jag säger "vi ska inte gå än va" ida svarar " nä" och helt plötsligt säger Linda "vars ska ni?" jag svarar "Bio,och se get smart." Och sedan var Linda också med på bion. SÅnt är rätt kul faktiskt.

Bion var bra, men bara vissa bitar av den, den var lite väl "överdriven" eller vad man ska kalla det. Vissa bitar. -men den var grymt roligt vissa bitar också, så man ska väll inte klaga, jag fick ju skratta iaf. Och ja, jag och Ida är värsta filmnördarna, och det går som inte att säga emot heller. Undrar hur lång listan skulle bli om vi skrev upp alla filmer vi såg Ida, vad tror du?

Och nu sitter jag här hoss min far på Marieberg, vid en datorn som har ett tangent bord som inte är lika stort som ett normal, så knapparna är inte där dom brukar vara, vilket gör det mycket svårare för en person som är van vid ett normalstor tangetntbord, som dessutom inte tittar när man skriver. Men jag har ju på mig till på söndag att vänja mig iaf. Känndes inte direkt som det längsta tiden heller men ändå..

Imorgon blir en slapp dag, som det ser ut nu. Kasnke hittar på något om den är någon som vill göra något förstås, kanske se på film eller något i den stilen (oväntat va?). Så någon social jäkel msåte det ju finnas även i denna stad tror jag...




Idag träffade jag en väldigt fin person, som ja tycker om väldigt mycket. Och som är helt jävla fantastiskt underbar.
Du betyder så oerhört mycket för mig. More then you think.
Du är underbar vet du om det?3


Nu ska jag sluta skriva så att Ida får något att läsa eftersom hon är så raslös. HAHA puss´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback