mycket annat än bra

God kväll, där ute i världen. Mitt blogghumör är inte på topp just nu, men det beror på att jag har gått och blivit förkyld, vilket jag inte kan påstå är det roligaste. Eller rättare sagt, inte ens förkyld, mer bara jävligt tät i näsan, och sliten. Jag hoppas det går över snart, för jag orkar verkligen inte med att vara sjuk igen. Ibland känns det som om jag är sjuk hela tiden. Jag hinner vara frisk i kanske 2 veckor så blir jag sjuk igen, det känns väl väldigt roligt *not*  Men jag får kurera mig. Just nu är huvudsaken att jag är frisk tills på lördag, då är det Radioteater som gäller, yes.

Idag har verkligen bara varit en slapp dag, vilket har varit jävligt skönt. Jag har verkligen bara tagit det lugnt.
Först vakna vid halv 11, efter väldigt lite sömn, kändes det som. Jag somnade alltså halv 4. Och när jag låg och försökte sova, så jag trodde verkligen att jag skulle dö. Det var jätte jobbigt, jag gick och la mig 2 och somnade halv 4, det var relativt jobbigt, särkilt med tanke på att jag var ganska trött också..
Men sedan tog jag bussen in till stan 1130 för att sedan ta min cykel och cykla hem, så jag var hemma vid 12.
Och sedan dess har jag typ bara suttit här, jo jag vet det är sjukt. JA. Men jag har inte orkat göra något annat heller, jag hade tänkt sätta mig och räkna matte, men insåg ganska snabt att jag inte skulle kunna tänka så jag lade ner det förslaget.
 Och lekte lite med photoshop och försökte återskapa den bild som jag glömde spara i photoshop format. Och jo ja, det gick nästan bra. Den blev inte fullt lika bra, och jag är inte lika nöjd med den som den förra men, sånt är livet när man inte tänkerefter när man gör saker ibland. Och man lär väl av sina misstag, vist är det så?

Planerna inför morgon kan inte bli mer enkla än att jag ska till skolan, och sedan ska jag bara ta det lugnt, kanske drar ner på stan efter skolan, men mesttroligen blir det inte så. Kanske borde engagera mig i att göra läxor ist, Dvs om vi ens har några läxor, inte hade vi då några förra veckan iaf. Men nu har det ju gått en och en halv vecka så nu börjar ju allt återgå till det normala när det gäller skolan. Så enkel var min måndag.
 Och tisdagen ser värre ut. Jag vill faktiskt inte dra ut min tand det känns jobbigt. Och sedan på kvällen ska jag gå på teater yay, kul, Nja hoppas det går bra med tanden iaf.



Bilder från igår, jag tog nästan inga bilder så det får bara bli dom där 2:)





Jag har just inset något, något som ja. Äsh skit samma. Du är underbar. Och jag älskar dig. Vet du det. Jag älskar dig mycket mycket<3
Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback