Jag har ingen aning om vad jag ska ha för rubrik. Men jag älskar dig<3

God kväll där ute. Jag har tänkt att jag skulle blogga tidigare idag, men det blev som aldrig av. Har gjort en massa annat ist. Var ute och cyklade ett tag. och gjorde massa annat för den delen också så det blev aldrig av. Men nu är jag här igen.
 Jag funderar på om jag skulle bli en lite mer seriösare bloggare och vara mer aktiv, men jag känner att jag som inte har den tiden egentligen att blogga ofta heller. Och så, så det får väll bli någon annan gång, i think.

Jag var som sagt ute och cyklade idag. Och jag blev sjukt less på att min bakbroms laggar sönder och knappt tar. SÅ jag ställde mig och mekade cykel när jag var vid kyrkan, och jag stog där och försökte fixa det i en halv timma. Men inte blev det nå bättre för det inte, nä det var alldeles för enkelt för att det skulle funka. Gud så sur jag blir alltså. Så jag får nog be Lars fixa det iaf. Det känns ändå rätt så jobbigt. Men har jag klarat mig än så länge klarar jag mig nog en stund till.
 Eller ja förutom att jag höll på att köra rakt ut i vägen för att ingen av bromsarna tog när jag skulle stanna vi det stora övergångsstället som är vid maxim. Så då höll jag inte på att kunna stanna. Men men. Jag klarar mig nog, hoppas jag.
 
Annars har jag inte gjort så mycket, var nere på Junis en snabbis idag och satt och pratade med Willy, alltid lika kul, ibland iaf. Så jag var där kanske en timma. Ibland är han rätt så översocial faktiskt. Rätt skönt att bara gå dit och prata med någon om man har tråkigt. Han är ju alltid lika pratglad så=) Eller hur?
Egentligen vet jag inte varför jag gick in på Junis ens. Jag tror det var för att jag formligen höll på att frysa ihjäl, efter att jag stått ute och mekat med cykeln. Så det var nog mest för att jag skulle gå in och värma mig. DÅ fick jag avra lite social på köpet. Eftersom det avr ingen som pallade komma till stan och vara social med mig. Och inte var det någon som orkade ringa mig heller.

Skolan idag var faktiskt inte så seg. Inte så seg som jag hade tänkt mig iaf. Jag tog mitt sunda förnuft till fånga för en gångs skull och gick till min Mentor och sa att jag ville gå i liten grupp i matten (aka spec matte, men det är bara liten grupp) för att jag verkligen vill klara skolan och, i stora gruppen är det rätt livat och jag kan inte koncentrera mig. Och kan jag inte det så säger det ju sig själv att jag kommer att halka efter i matten, vilket jag inte vill göra.
 Känner mig för en gångs skull sduktig. OCh känner att jag gjort något bra, för att verkligen visa att jag vill klara skolan iår, är det någon som håller med mig?



Jag känner mig inte snygg, jag är inte snygg. Kan ni bara inse det. Ush. Inte på denna bild iaf. gör det enda som är snyggt på denna bild, det är korset som hänger runt min hals. VIlket jag akdrig tar av mig. Det är en del av mig nu.
Fast jag borde  ta på mig mitt hope halsband någon dag. Det har jag inte haft sedan skolavslutningen och jag hade det bara en vecka typ. Men det gillar jag också. Jag får byta någon gång. För det ser så dumt ut om jag har båda sammtidigt.
Men. Men. Det blir som det blir. Och sånt är livet.



Älskling, jag saknar dig. Och jag behöver dig just nu. Vill ha dig i min närhet och hålla om dig. Miss u<3
Du är mitt allt, och jag älskar dig mer än något annat på hela denna jord.
Du lyser upp min vardag och gör mig lycklig. Du värmer mig när det är som sämst och jah helst bara vill lägga mig ner.
Du får mig att må bra, och du säger ordet som jag behöver höra.
Du är verkligen mitt allt, kan du förstå det.<3<3<3

Jag skulle inte orka utan dig, tack för att du finns<3
Lova att du aldig lämnar mig. Du är verkligen mitt allt<3 jag lever för dig!

Nu ska jag öka och göra mig något fika och sedan kanske räkna lite matte, och sova!
Byez<3 puss´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback