Sovmorgon, jo tack gärna!

God morgon. Idag är det äntligen fredag och nästan en hel vecka till har gått, och den har bara susat förbi, det är knappt så att jag själv har hunnit med farten den här veckan. Det var ju nyss måndag?
Och ikväll blire det att fara på Junis. Sedan ska jag dra till pappa och vara där i helgen.
Planerna för dagen är rätt enkla och inte så komplicerade. Börjar skolan kvart i 9 och slutar halv 12.
Har bara 3 lektioner, så jag ska absolut inte klaga. Först har jag Matte, vilker är sjukt enkelt tycker jag och jag har räknat typ ganska långt. Satt och räknade igår kväll. Sedan har vi Svenska, Väldigt slappt, vi ska bara läsa. Egetnligen ska vi läsa ur boken kort kjol. Men eftersom jag redan läst ut den måste jag leta reda på en ny bok. Och jag har inte den blekaste om vad jag ska läsa. Men jag funderar på vingklippt ängel. Den har jag hört är jätte bra. SÅ det får nog bli den. Men då måste jag dra mig till ett bibliotek och först av allt leta reda på mitt lånekort, som jag inte vet vars det är.
Och sist av allt har vi Tyska, vilket är det drygaste ämnet på fredagar. Jag tycker det är kul, men jag hatar min grupp vilket gör att det inte blir intressant. Men har jag stått ut 2 år står jag nog ut ett till hoppas jag. Och jag är fast besluten om att jag inte tänker byta till svensk/engelska. För jag tycker tyska är roligt.

planerna för helgen vet jag inte riktigt än. Kanske ska vara med Ida, om hon inte blir sjuk! Bli frisk IDA! Eller så kanske jag ska vara med Jonna, men det är inget planerat än. Det beror helt på. Och annars får denna helg bara bli en slapp helg, vilket jag egentligen skulle behöva, men aldrig tar mig tid till.




Jag lekte lite med Photoshop nu på morgonen, men jag känner att jag inte har någon som helst fantasi kvar längre. Och jag vill utveckla min skills men, jag vet bara inte hur. För jag har sämsta photoshop, orkar inte ladda hem CS3 Och det finns nästan inget att göra på det som jag har. Eller jo, det gör det, men jag har inte den fantasin att använda alla konstiga funktioner, som nästan inte fungerar. När jag vet att CS3 är så mycker bättre. Jag orkar verkligen inte det.

Snart börjar skolan, skulle egentligen möta Carro kvart över, men jag slummrade en stund och missade tiden. blä. Och jag måste gå och leta en bok,. göra mig i ordning byta kläder och massa annat, som känns jätte jobbigt. Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig ner i sängen och sova igen. Skulle verkligen vilja ha en lång lång sovmorgon. Men man kan inte få allt här i världen har jag fått lära mig.

Igår kväll gjorde jag verkligen inget. Jag känner nu att der var rätt skönt. Jag satte mig och räknade matte till klockan 11 då morsan kom in och sa att jag var tvungen att sova, men eftersom jag satt med musiken på så dog jag nästan när hon kom in, för när jag har hörlurarna i öronen hör jag bara det. Så jag blev as rädd. Men hon måste väl få ge igen hon någon gång med.

Nej, nu är det dags för mig att göra ett avslut på detta blogginlägg och ängna resten av min tid till att gör a mig i ordning. vilket jag nästan redan är, för jag börjar om 10 minuter. oops. PUSS<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback