everybody does

Hello!
Jag är fortfarande sjuk, känns inte så kul, men jag är nog på bättringsvägar, i think. Har bara lite ont i halsen och mina bihåler är rätt okey faktiskt. Men då var det ju min hosta också. Den är verkligen inte okey, jag hostar 24/7 rätt jobbigt men men.
Tove åker till Kreta idag tycker hon kan stanna hemma ist, jag vill också åka utomlands.  Och det bara regnar här, är det fint väder imrn ska jag bättra på¨min brunhet, som för den delen håller på att försvinna*snyft* Men regnar det gå¨r ju det dåligt.
Imorgon blir det en sväng in till stan också, ska gå på stan och sen har vi ledarmöte på Junis. Ärligt så är jag inte ett dugg taggad, skulle helst bara vilja sitta hemma med en filt en kopp varm choklad och en bra film då, men man får inte alltid som man vill. Hoppas bara att det inte tar allt för lång tid.

Bror kommer hit snart och ska sova här inatt=), och han har med sig ett brev som jag fått. Har ju inte vart hemma på rätt länge nu. Men det är säker ngt lönebesked eller något annat som har med Junis eller UNF att göra, eftersom det är adresserat från Skellefteå, så det är nog inget kul men ändå.
Ikväll blir en slapp kväll, som alla andra kvällar den här veckan. Har haft tråk hela veckan. Saknar SC08<3
Men det blir väl att spela kort eller se på film antar jag. Det är ju inte direkt så att det finns så jätte mycket att se på Tv när man har 1,2,4 och 6an. Men vi får väl se.


Min absolut snyggaste tårta som jag bakade hm(?)


Aja, jag bakade iaf en tårta idag, Lars hade namnsdag så jag passade på att baka en tårta, den blev faktiskt rätt god, hm Eller ja någorlunda iaf.
Annars har jag typ inte gjort något idag, suttit här och spelat, annars inget.
 Jag vill instalera PS, men jag orkar faktsikt inte det, det känna bara onödigt eftersom vi "flyttar hem" snart, tror jag iaf.
SÅ jag har ju det instalerat på  datorn hemma. Och har jag klarat mig hela sommaren klarar jag mig nog någrra eller någon vecka till iaf.

Och ioch med det börjar ju skolan snart också. Jag är inte taggad, mer deppad, jag vill verkligen inte börja skolan. Eller jo, egentligen vill jag det men sammtidigt inte. Och jag vet inte varför. Kan nog bero på att jag inte hunnit träffa så mke kompisar under sommarlovet och jag får träffa dom när skolan börjar. Jo vi taré på det, dt kändes bra iaf.
 Men annars känns det bara as jobbigt med skolan. Okey 1 år står jag ut, men det var inte det de handlade om. Kanske mer att jag kommer känna rätt mycket press på mig kanske.
Jag funderar helt ärligt, verkligen helt ärligt, för er som läser det här och känner mig så menar jag verkligen helt ärligt.
På om jag ska bli en "plugghäst" eller vad man nu ska kalla det. För jag tycker faktiskt om skolan egentligen(för er som känner mig och fattar vad jag menar). Och jag vill verkligen ta tag i det här nu. Jag har  nästan alltid gillat skolan, och jag tycker verkligen inte att det är svårt eller något  åt det hållet, snarare att jag tycker att vissa ämnen är jätte lätta. Men nu har jag sabbar 2 år och vill ta tag i det här, och jag vet att jag kan om jag verkligen vill.
Och det sista jag vill är att sabba ett år till! Jag hade bestämt mig i 7:an vad jag ville gå i gymnasiet. OCh jag vill verkligen klara av det. Man kan om man vill, vist är det så?
Okey, jag ska ta tag i det här, nu har jag verkligen bestämt mig för att jag ska göra det. 
Jag ska fixa det, okey? JAg ska verkligen det.

Så då var det snacket om skolan över så att någon inte behöver fundera på det någe mer, enklare än så kan man inte göra det. Tror jag iaf.
Imrn har jag som tidigare nämnt möte på Junis. Och jag hoppas att jag får min väska då, som Willy har lovat att har lovat att jag ska få. Jag hoppas iaf att jag får den. Eftersom jag länge funderat på att beställa den från IOGT shoppen, men sedan sa ju Willy att jag skulle få hans så då lade jag ner dom funderingarna, då sparar jag iaf 100 kr, (yaay)
 Det är iaf väskan(AA) jag tycker iaf att den är mycket fin. Tycker om den väldigt mycket(AA)

Brevet var iaf från UNF om att jag inte var medlemm och dom tyckte jag skulle bli medlemm, hm jo, det ska jag nog, eftersom jag trodde att jag trodde att jag redan var det, så smart var jjag ju tydligen inte xP
Men det e klart att jag ska bli det UNF<3<3

Jag åker till Jörn på kick-off läger på Torsdag, är rätt taggad<3<3 Jonna fyller iag år på fredag, ska köpa en present åt henne i veckan. JONNA VAD ÖNSKAR DU DIG?
För jag har inte en aning om vad jag ska köpa. MEn jag hittar alltid något =) <3<3
Men jag msåte tvätta också så att jag har nå kläder att ha md mig till jörn xD Känns som om allt är i tvätten just nu, men jag vet inte varför.
Och jag måste köpa en massa saker innan skolan börjar det känns ännu jobbigare. Måste te x köpa en ny almenacka, jag vet att det låter dumt, men det är verkligen inte det lättaste att hitta;O SÅ det känns rätt drygt.
Men jag slipper iaf köpa en ny skolväska xD. Har ju redan en ny(snart iaf). Och annars har jag hm typ 5 andra väskor att välja på. Väskor är iaf något som jag inte har brist på kan jag ju lova.

Nej nu blev det här inlägget jätte långt så jag ska inte skriva längre(om någon orkar läsa så här långt ändå)

Saknar er<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback