Thank you<3

Jag viste inte riktigt vem du var från början, det vet man aldrig. Men sakta men säkert har jag inset vilken  underbar människa du är. Och jag önskar att jag kunder förklara hur mycket du betyder för mig. Och att du stöttar míg även om du kanske inte vet om att du verkligen gör det.
Och du stärker min personlighet rätt så mycket.

Att bara under 3 dagar kunnat stärka så mycket jo<3

Du ser rakt igenom mig och känner hur jag mår.
Du bryr dig om mig och stöttar mig.
Du vet hur det är och du förstår.
Ingen annan ser det som du.
Ingen annan förstår hur jag känner.
Du får mig att växa med en decimeter.
Du kan stärka och förstå, som ingen annan
gör.
Jag vet var du finns, vilket stöd du verkligen är.
Önskar du kunde få veta.

När allt är som sämst och jag sitter där själv.
Så finns du där och frågar hur det är.
När jag ramlar bakåt tar du emot mig.
Reser mig upp ett stöd som finns där.
När tårarna rinner och livet är jobbigt.
Så tårkar du tårarna och frågar vad du kan göra.
Du lyssnar på mig när det mest behövs.
Finns inga tvivel att du bryr dig.
Du får mig att växa och stärka mitt själförtroende.
Inte konstigt att jag dig älskar.
Jag vet att du alltid finns där för mig.

Så omtänksam och vänlig. SÅ underbar jag vet. Om du viste hur mycket du betyder för mig.
Du vet hur jag måste ha dt för att allt ska bli bra. Och du finner lösningar jag inte ens kunnat tänka.  Som funkar i längden och smatidigt frågar du alltid skulle det funka?
Du får mig att orka nu, även om det inte är så du tror. Du peppar och stöttar mig otroligt. Ocu du är och kommer vara ett otroligt stöd för mig. Och jag vill tacka dig för att du finns<3


Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig<3



Tack för att du finns ****<3



Nu ska jag vandra vidare till mitt kvällsfika som står och väntar på mig i vardagsrummet. Och särskilt innan mitt Te blir jätte kallt.
Regnat hela dagen, kanske inte så roligt måste jag ändå säga. Suttit framför datorn hela dagen.
Imorgon blir det nog Bio med Ida på kvällen om jag får sova hos pappa en natt eftersom att skolan börjar på Onsdag.
Juste, imorgon ska jag på möte på skolan också. Inte så taggat får bara hoppas att det går fint=)
Nu måste jag dra vidare. <3

Saknar dig redan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback