Jag ha bra sverige

Min dag har retutsagt varit helt jävla underbar! Först skola, okey sedan när blev skolan underbar då. Sedan aldrig faktiskt, men man kan faktiskt bortse från den ibland.
Efterskolan fick jag med mig Alex och denise ner på stan där vi strosade runt ett taf innan vi gick till trekronor och käkade.
Och Denise hade som sagt inte tänkt äta med oss där. men medans vi satt och åt så blev hon väl rätt sugen och köpte sig en egen pizza. Och vi satt och snackade där ett tag sedan gick vi vidaren till nannas och köpte lite candy.
 Och jag fick ett av mina beskutsångest anfall och viste inte om det skulle bli film eller hockey, det slutade iaf i att det blev så att jag och alex for och tittade på hockeyn. Och det ångrar jag verkligen inte.
 
Jag och alex käkade iaf varsin kebabpizza på Tre kronor, och det var inte helt fel. Men när vi skulle fylla på dricka och vi hade betalat 8 kr och ajg tog min fanta så smakade den jävla skit som om den var utspädd med massa vatten. så jag tog mig friheten till att hälla ut den och ta ny dricka. och hade han som jobbat där sett och sagt något hade jag bara blivit jävligt förbannad på han om jag säger så alltså.  Men sånt händer det med.

MAtchen därimot, sån jävla het stämmning. Ibland är jag verkligen klad att jag bor i denna stad, sånna här gånger blir jag verkligen lycklig. SÅ jävla ärligt, Björklöven.skelleftå 3-2 efter förlänigning. men ändå jävligt värt alltså!
Ilove it<3

Imorgon blir det att jobba på båda matcherna i insläppet, sjukt nice. Första matchen börjar 13 men ska vara där 1130, taggat o yehs. Kommer bli sjukt kul alltså!

Haha idag på svenskan skulle jag skriva Amanda Nordenber 9a svenska, sedan avr det påväg att bli Amanda Nordenberg 9a sverige och det hela slutade med att det blev Amanda Nordenberg 9a Svero, höll på att garva ihjäl mig helt serriöst. =)



1. Denise på Tre kronor, hon vill iaf vara med på kort tillskilnad från vissa andra *inga namn*
2. Alex nästan uppätna Kebabpizza.
3. Denise igen=)
4. Jag är inte så här tönt egentligen
5. Rebbecca på matchen.
6.Alex -"-
7. OCh efter en match vunnen mot ske-å gör man vågen ofc!
8.<3

MEn nu väntar MIN säng för en gång skull på nästan 3 månader ska bli förjävligt skönt!

Miss u<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback