nya skor

Tjabba tjena.
Då hade nästan en dag till gått ja. Och kosntigt nog har den flugit på rätt snabbt. Men så är det väl när man går i skolan antar jag. Fast på något konsitgt sätt känns det som om när man går i skolan får man inte lika mycket gjort. Men det kanske handlar om vad man tar för sig att köra på fritiden också, JAg måste kanske hitta något som jag kan göra på fritiden ist för att bara sitt här och göra absolut inget. Får se om jag kommer på något, annars kan ju folket alltid komma med förslag!?

Skolan idag rullade på som vanligt typ. Fick mitt nya schema, och jo jag fattade absolut 0 av det, men jag kommer väll in i det också antar jag. just precis som man nästan börjat vänja sig med det man har nu så. Men aja, sånt är livet.
 Lär väl säkert få ett till om inte jag känner skolan helt fel hehe.
Rätt så segt att gå i skolan faktiskt. Men så har det ju alltid varit också.

Efter skolan for jag och köpte nya skor på stadium, som jag är grymt nöjda med faktiskt. Dom var riktigt nice.
Och när jag har fått min lön, då blir det att köpa ett till par, hittade ett par riktigt snygga (AA). Men dom har jag inte råd att köpa just nu, så det får som sagt bli senare när jag har fått min lön. Hoppas bara att dom finns kvar då, för jag gillade dom verkligen frymt mycket=)


Ikv ska jag och Ida hitta på ngt, inte för att vi vet vad men vi kommer säkert på något. får väll se vad det blir =)
Här kommer lite bilder från i lördags och igår=)


Igår spelade jag och ida som sagt biljard, och jo det gick ju som det gick. Det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå iaf. Vann första gången, sedan vann Ida, och efter det så tappade nog både jag och Ida konsentrationen. Så det gick ju inte sådär lysande att spela då. Men hon vann iaf tilslut. Och efter tre omgångar orkade vi inte spela nå mer så då drog vi till donken och köpte mcflurry ist. Eller ja det slutate med att efter vi käkat upp den första så gick vi och köpe varsin till. Lite tjååka men,  det var gott iaf.


Mina nya skor<3 tycker att dom är grymt snygga iag(AA)

Nu ska jag inte skriva mer. Puss´n<3

Saknar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback