Amanda goes blondie!

Jag är blondie just nu hehe, väldigt blond dessutom, men Amanda orkar inte engagera sig i att ta ett kort just nu för hon är ganska trött och ska gå och fika med sin familj. Men jag är inte jätte blond, mer morotsfärgad känns det som men haha.
Det blev ju som det blev, kanske man ska ta o köpa en till omgong o bli lite mer blond än morot, men då är väll risken att man blir fjortis blond bara för det haha. Men vi får se hur det blir med den saken, just nu får det vara såhär iaf!

Dagen har iaf varit nice :D Gick på Stan med Carro och hennes kompis Max, kollade på kläder och sånt, hittade massa snyggt, men hade bara hunda kr att handla för så jag köpte inget, men jag tror jag ska fara ner imrn och köpa ett linne, men vi får se hur det blir med den saken också.
Ont i halsen har jag fortfarande för den delen också men aja.
Nu ska jag fika, kramen<33

Men där kom det iaf en bild haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback