Amanda saknar C!

Saknar dig just nu, jag behöver dig just nu. Just nu, behöver jag dig här. Behöver någon som lyssnar på mig och som verkligen förstår mig. Någon som finns vid min sida och stöttar mig. Någon som jag kan luta mig mot när tårarna rinner och allt har rasat. Någon som kan sitta ner och bara lyssna, förstå och visa att den finns där för mig!
Någon som tycker om mig för den jag är. Någon som säger att jag är bra, och verkligen menar det.
Någon som vet vad jag menar, och som alltid är där för mig. Någon som alltid ställer upp för mig, och vill mitt eget bästa.
Någon som inte klankar ner på de misstag jag gör utan peppar mig och säger det som jag gör positivt istället.
Som får mig att skratta när jag helst vill gråta. Som finns där, som ser mig, som hör mig, och låter mig vara den jag verkligen är.
Någon som ser hur det egentligen är. Jag behöver inte låtsas, jag behöver inte.
Du ser mig ändå, du hör mig ändå, du lyssnar på mig ändå. Jag slipper känna mig osynlig och dålig.
 Jag saknar dig C<3
O jag menar verkligen det jag säger, du betyder verkligen jätte mycket för mig.
Och jag kan inte beskriva hur skönt det är att slippa känna sig dålig och osynlig. För det slipper jag när du är med.
Hur skönt det är att ha någon som lyssnar på en och finns där och ser en, för så känns det när du är med!
 Saknar dig verkligen C<3
Jag saknar och behöver dig C<3 tack för att du finns!

Jag saknar dig verkligen C, det gör jag, och jag behöver dig<3

Saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback