Flumm!!!

Godkväll i världen, hur är det med alla där ute? Okey, jag känner mig lite sådär lagomt flummig just nu och har absolut inget vettigt att göra, så jag skriver väl ett flum inlägg för att fördriva lite tid bara. Och jag har dessutom fruktansvärt ont i huvudet, men jag orkar inte bry mig, har haft ont i huvudet sedan jag kom hem dv s vid strax efter 3 kanskeeller den kanske var halv 4 men det har inte med saken att göra, har iaf haft ont i huvudet länge så!
Jag vill se på film men jag ahr ingen film att se, någon som har ett förslag på någon bra film?
Försökte ladda hem Yes man, men den gick inte att se så den filmen kan bara dö i mina ögon just nu kan jag ju säga.
Sedan har jag mamma mia, men orkar inte se den, började se den igår, men den är seg och jag har redan sett den massa gånger. Jag vill se någon ny film!
Och påtal om det så kommer i taket lyser stjärnorna ut på bio i januari, ett måste att se, så om någon vill gå på bio med mig i Januari så kan ni ju alltid slå en pling!
 Och påtal om det så är det ju snart nyårsafton. känns väl rätt så taggat egentligen, måste komma på något bra nyårslöfte som jag ska hålla den här gången också! Är ju sämst på att hålla nyårslöften om jag får säga det själv också!
Men jag kommer säkerligen på något vettiget.
Och påtal om något helt annat så är det 62 dagar kvar tills Sällsjö, för er som inte känner mig, årets höjdpunkt, börja tagga. Känns as peppat, oket, det är typ sådär 2 månadet kvar, det känns som en evighet, men tiden går fort, hoppas den går lite extra fort dom här 2 månaderna bara för det:D Och känner mer tagg varje gång jag går in på mitt rum och ser mina nya skidglasögon som ligger på mitt skrivbord och bara väntar på att få användas. Så grymt alltså! TAGGA!!
Okey lite flum där jag sa ju det! Låt oss återgå till något mer vettigt som min dag tillexempel.

Drog på stan idag igen, en snabbis in på junis o kolla om Ari var där, okey han var det men eftersom Dana inte hade pratat med honom var det ingen idé att ifrågasätta och starta en diskussion med honom heller så det får vänta!
Men sedan drog jag iaf på gina tricot och köpte mig ett linne som jag funderat på att köpa länge, men nu är det iaf i min ägo och ligger på min säng<3 Tack amanda<3
Annars har jag verkligen inte gjort något ananr faktiskt, bara slöat, som vanligt men ändå liksom.
Men nu har vi fått besök och jag borde gå och försöka vara lite trevlig med dom. Så jag får väl skirva senare om jag orkar alltså.
Btw så såg jag mission impossible 2 igår och ska nog se 3an ikväll, den var faktiskt bättre än jag trodde att den skulle vara. Och självklart hade jag sett den förut, men jag kom inte ihåg något av den men aja, KRAM<33


nytt linne i min ägo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback