Great<3

I mina ögon är det ärligt fortfarande godmorgon alltså! Har ont i hela kroppen och känner mig helt slut. Kom hem vid 20 i 12 igår kväll typ. Kvällen var nice, om jag får säga det själv. Eller egentligen var hela min dag nice faktiskt:)
Träffade jocke på stan vid 1 och shopade lite julklappar så nu är jag fattig, eller ja jo det är jag faktiskt. Var med han till typ3 innan jag tog bussen upp till Umedalen och lämnade min present åt Sarah, var där ett tag innan jag drog mig in till stan och käkade för att sedan fara till Junis och fara ut till Holmsund och bada på Aquarena, var där vid 7 typ, eftersom vi fick börja bada då. Ärligt folk badate inte så mycket i mina ögon, folk åt mest godis och fikade kändes det iaf som.
Simmade lite, och jag blev sugen på att börja simma igen faktiskt! Nä men sedan när man klättrade på deras hinderbana i luft som dom har i vattnet så gjorde man ju illa sig såklart också, gjorde illa knäet, men inget allvarligt det gjorde jävligt ont i början men alltså aja. Sedan fick man ju sån grym huvudvärk påköpet på det också, schyst schyst. Men smsade iaf pappa o frågade om han kunde hämta mig, vilket han också kunde:D Så aja, gjorde iaf mig iordning, och skulle fixa håret, men tror ni att jag har med mig vaxet då eller för det kan jag meddela er att det hade jag inte, och jag var verkligen helt säker på att jag hade det, aja det är jag i ett nötskal, hehe. Nä men sedan hämtade iaf far mig och jag åkte upp till Umedalen igen.
 Såg på mumien 3, och inte för att jag är så insatt i dom filmerna, har skumm sett dom första 2 filmerna men inte direkt så jag minns dom jätte bra men. Jag måste faktiskt säga att jag tyckte att den var riktigt bra :) Tycker nog att ni ska se den, dvs om ni inte redan har sett den dårå.
Men sedan for jag hem när klockan vart typ 2320 så jag var väll hemma vid 20 i 12 eller därikring iaf. Och jag måste säga att jag hade faktiskt en grymt bra dag och en grymt bra kväll :) TACK<33

Idag blir det iaf pepparkaksbak med familjen hos mormor vid 3, så nu väntar jag på att pappa ska komma hem så ska han skjutsa hemmig till mamma så jag hinner göra mig i ordning o duscha och sånt innan jag ska fara till Mormor:)
Lär ju bli några pepparkakor vi bakar, brukar bli rätt många faktiskt:), sedan hur länge dom räcker, det är en annan femma men ändå liksom:), hemma bakade pepparkakor, då är dom helt hemmagjorda också, degen också:) det är så grymt gott:) Men nu orkar jag inte skriva mer faktiskt, skriver nog mer ikv. KRAM<3


Mumien, den var faktiskt bra:)

Kommentarer
Postat av: Therese

hej hej. Behöver du julklappstips så finns det på min blogg :)

Prenumerera gärna!



Ha d gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback